Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 28. mai 2009

Ehitame aeda...


Juba mitmendat päeva oleme usinalt töötanud lambaaia ehitusega, kuna laudatagune 5 ha on lihtsalt puhtaks söödud. Paar päeva meisterdas Tiit suuri tugevaid nurgaposte, et aed tugevam oleks ning täna sai usinalt traati veetud ja vaheposte paigaldatud. Seda kõike küll vahelduvalt vihmaga võideldes, kuid meie olime kangemad ja tugevamad... Õhtuks saigi asi nii kaugele, et puudu jäi veel mõni väravaaugu konksuga käepide ning aku pealt töötav generaator...Kuna kell oli nati viiest veel puudu, siis kihutasin Käinasse, et Talupoest vajaminev kraam ära tuua...eeldusel , et neil ikka neid asju on. Aga kohale jõudes oli laoseis täpselt selline, mida ma kartsin....seda generaatorist ei olnud ja käepidemeid oli vaid 1....meil oli vaja minimaalselt 3 (sest on ju aial 3 traati) Ühesõnaga suutsin seal poes ennast täielikult välja vihastada... kuna generaatorite koha pealt öeldi, et need pidavad liiga kallid olema, et neid lihtsalt poodi seisma tuua..nad just äsja siiski 3 tükki olid tellinud, aga nüüd on need kahjuks otsas..SEE TÄHENDAB, ET NEED EI SEISA JU NIISAMA, KEEGI OSTAB. No lihtsalt ma ei saa nende äritaktikast aru. Kui ma tahan tellida, siis võin ma seda teha ka internetis. Kohalikus talupoes ma siiski eeldaks seda, et ma lähen ja ostan TALUS vajaminevaid asju, kui mul neid tarvis on( mitte ei telli). Koju tulles helistasingi kohe Pärnusse OÜ Alvesse ja tellisin oma vajamineva kauba ... kätte loodan saada juba laupäeval (st igasthes tunduvalt kiiremini, kui kohalikust poest tellides)
Vihma ja söögipausi vahel sain ma ka ära proovida juustu vahatamise. Esialgu vahatasin küll eelmisest tegust pooleldi järgi oleva juustutüki, kõige värskema juustu tõstan täna õhul solveest välja kuivama, et seda teinepäev vahatada. Juust peab enne vahatamist olema pealt korralikut kuivanud. Siiski tundus, et kippusin selle õliga pisut koonerdama, sest vaha jäi siiski suht rabe, kuid siiski mitte kõige hullem. Järgmine kord panen õli rohkem. Tegelt peaks seda õli vist panema umbes pooleks, aga ei julgenud nii palju panna...jälle targem.
Hommikul sai kiiruga maitsvad kalad ka rippu pandud. Nüüd jääb vaid oodata nende tahenemist :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar