Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 14. aprill 2009

Siin ta siis nüüd ongi....

minu elu esimene blogi. Olen mõelnud juba ammu, et võiks selline asi olla...üles kirjutada oma maaelu...hiljem lihtsalt hea vaadata endal ja meenutada neid muresid- rõõme seoses lammaste ja kitsedega ja üldse elust siin väiksel saarel. Hetkel on neid rõõme siiski palju rohkem...õnneks:D Kuigi paar päeva on mulle muret teinud ühe lamba udar. Üks udara pool tõmbus kõvaks ja on näha, et lammas ei tunne ennast mitte kõige paremini...kraabib maad, nagu hakkaks poegima, kuigi endal kuused talled järgi sibamas. Konsulteerisin kohaliku loomaarstiga, et küsida kas võiksin talle süstida penitsilliini....olen küll seda udarat määrinud mingi udara salviga, aga seni on see olnud tulemusteta, niisiis prooviksin süsti nüüd. Eile saigi esimene annus sisse sorgitud..nii 8-9ml...täna andsin ka kuskil 5ml...homme jälle uus doos. Vähemalt homseks tahaks juba väikseid paranemise märke näha. Loodan, et asi siiski laheneb hästi, sest tegu on noore lambaga, kes alles teist korda poegis. Ei tahaks sellist noort elujõulist utte siiski veel patta ka panna.
Aga räägiks siiski millestki rõõmsamast ka :D Eile hommikul sündis ühel esmapoegijal ilus ponks tütarlaps...pealegi veel must :D Ja nagu see aasta on mu mustadel talledel traditsiooniks saanud, siis ilma valgete lappideta pealael me kuidagi välja ei tule :P Nii siis sellelgi plikal need valged laigukesed pealael, lisaks mõned valged karvad ka kõrva taga.
Ja tänase seisuga on mul siis kokku see aasta 55 talle, millest 19 musta tüdrukut...18 valget tüdrukut...7 musta jäära ja 11 valget jäärapoissi. Ühesõnaga suur tüdrukute ülekaal...täpselt see mida mul just vaja on, kuna käib jõuline karja suurendamine ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar