Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 19. aprill 2009

Pühapäevased jalutuskäigud


Kuna täna oli õues nii ilus ilm, siis mõtlesin proovi teha, et kuidas oleks kitsedega jalutada. Alustuseks võtsin meie julgema neiu Tralla, kellele keti kaelarihma külge riputasin ning siis kenasti õuepoole liikusime. Õue jõudes ei taibanud ma aga seda, et kas talle meeldis seal õues või siis ka mitte. Oli teine kudagi ähmi täis ja karjus pidevalt...ja kui kuulis , et talle laudast ligikaaslane vastas, sai ta oma kisale hoogu ainult juurde. Ise ma eeldasin, et kui ma looma õue viin, siis hakkab ta kohe väsket rohtu endale sisse ajama nagu seda lambad teevad, aga seda ei juhtunud. Proovisin siis ise maast mõne lible murda ja nina alla toppida...siis sõi ja sai värske rohu maitse suhu. Kuid karjumise ja uudistamisega oli tal siiski rohkem tegemist, kui söömisega...selleks lihtsalt ei jätkunud eriti aega. Lõpuks kiskus ta siiski päris julgeks ning kippus oma jalgu tagant üles loopima ja rõõmuhüppeid tegema. Siis otsustasin ta siiski sisse tagasi viia, kuna kett oli piisavalt lühike, et mind hüpete ajal tabada.
Esialgu ma mõtlesin, et ma Muusat üldse välja täna ei vii, aga aia juures seistes otsustasin siiski ümber. Päris tegu oli, et ta ilusti keti otsa saada ja õue toimetada...ta meil selline arg ja peru(ei kujutagi hetkel ette, kuidas ma temaga suvel hakkama saan :( ) Õues tahtis ka kuhugi sihitult jooksma minna , et minust võimalikult kaugele saada, kuid tänu ketile see siiski ei õnnestunud. Temagi ei tundnud selle rohu vastu algul suuremat huvi...andsin mõne kõrre suhu, mille ta ka välja sülitas. Lõpuks siiski hakkas see värske kraam maitsema ning oma hirmu kõrvalt sai mõni suutäiski võetud. Temaga ma väga kaua õues ei olnud, kuna aeg hakkas peale käima ning lapsed süüa nõudma...Kuid sisse jõudes ja Muusakest oma aeda lastes märkasin, et neiu Tralla ei viibigi enam oma aias :O Üllatus oli suur. Kuna lauda uksed olid pärani lahti , siis kardsin esmalt, et on kuhugi õue läinud ning mulle enam kätte ei anna....põgenemine oli tõestus sellest, et talle seal õues vist siiski meeldis :D Õnneks ta ei olnud siiski õue läinud vaid oli lauda teises otsas ja hüüdmise peale tuli kohe minu juurde ja lasi enda aeda toimetada. Aga aeda sisse ta siiski jääda ei soovinud ning ekstra Tralla suurte sarvede jaoks jääetud laiad söötmepulga vahed olid täpselt sobivad selleks, et uuesti rändama minna. See jäi siiski tal ainult katseks, kuna lasin Tiidul kiiresti pulkade peale riti ühe augu väisemaks muutva lati keerata. Uksed jätsin laudal siiski kinni(muidu on ilusate ilmadega ikka uksed lahti, et värsket õhku loomadelegi jagada)...no igaks juhuks. Nüüd siis plaaningi minna lauta, et kontrollida kitsede olmasolu nende õigetel positsioonidel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar