Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 18. aprill 2009

Öised vaatlused

Nagu juba mu tuttavad teavad, käib mul üsna pidevalt öine lambavaatlus....mitte laudas kohapeal vaid ikka mugavalt toas omas soojas voodis
Ja vahest aitab seda teha ka margus :D
Ja nüüd möödunud öösel umbes kella 5-6 vahel oma unise silmaga kaamerat uurides ma märkasin, et meil on sündinud uus laudakodanik(väike must ute), kes vapralt püüdis ema tissini jõuda. Kõik tundus korras olevat, kui järsku....kuskilt teisest kaamera nurgast sööstis üks valge lambuke ja otse selle uue emme alla. Teda püüti sealt küll väga ohtralt jalgu tramides ja eest ära põigates tõrjuda, kuid tundus et sellest polnud mitte miskit abi (mul seal teki all käisid need jalad vist sama kiirelt edasi-tagasi, nagu sellest oleks varga ära ajamisel suur kasu olnud :P) Kuid egas midagi, ajasin kärmelt püksid jalga ja sammud lauda poole. Mõttes oli see, et ema koos tibuga teistest(erit varga eest) võre abil mõneks ajaks eraldada. See ka õnnestus edukalt...kuid...
Järsku avastasin, et aia teises nurgas on veel üks tall...kuid küliti ja üldse ei liiguta - surnud. Arvan, et sellel tallel oli miski kaasasündinud viga, kuna selle kõht oli ikka nii punnis nagu mingi täispuhutud õhupall. Sellist kõhtu pole kunagi varem ühelgi sündinud tallel näinud. Too oli väike valge ute....Kuid lohutuseks on see, et arvatavasti ei oleks see noor emme kahte suutnud korralikuks lambaks kasvatada, kuna tundus, et see udar nüüd eriti piimarohke ei olnud.....muidu oleks saanud järjekordsed talled, kes mu lutipudeli järgi oleks jooksnud...seda ei ole tarvis...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar