Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 29. aprill 2009

Kadunud lammas

Õhtul kui olin kitse ära lüpsnud ja hakkasin lutitalledele süüa andma, avastasin ehmatusega et üks mu lutipoiss on kadunud. Teine tibu jookis väravaklobina peale kohe aiast välja, et piima saada kuid mina ootasin , et neid tuleks siiski kaks tükki. Ja ehmatus oli päris suur, kui ma teda mitte kuskilt ei leidnud. Ei saa ju üks tall kahe tunniga laudast kaduda(ennem olin Margusega laudas, ning mõlemad väiksed olid vahekäigus ringi jooksmas) Otsisin teda kõll heinte alt ja kõikvõimalikest kohtadest, kui tulemust ei olnud. Siis mulle meenus, et kui mina laudast ennem ära tulin, siis Margus jäi veel lauta ja kuna meil olid uksed lahti, siis võibolla ta hirmutas väiksekese uksest välja. Sellisel juhul on üsna vähetõenäoline, et me ta leiaksime, kuna tavaliselt sellised väiksed talled satuvad õue minnes suurde paanikasse ja tormavad teadmatus suunas. Ise ma kartsin kõige rohkem seda, et ta jooksis lauda taga oleva metsatuka poole, kus elavad rebased ning kes armastavad selliseid väikseid lambakesi....Ja Hea Karjane jättis kõik oma teised lambad ning läks otisma oma kadunud tallekest....Tiit pani rollerile hääled sisse ning läks veidi ringi sõitma, et äkki märkab midagi. Iga mõne aja tagant jättis rolleri seisma ning kuulata, et ehk mingit häält kuulda. Mina olen vist ikka tõsine kõrvahaige, sest ei kuulnud kordagi midagi, Tiit aga kuulis paar korda kuskilt talle häält. Mõningase otsimise peale leidiski Tiit meie väikse tallekese. Ja suure üllatusena oli ta läinud suure tee ääres elavate naabrite lauda otsas oleva puuhunniku alla :O Oh seda rõõmu, kui ta leidsime...tõin ta tuppa, kus soojendasin talle uuesti ülesse pudelitäie piima, söötsin kõhu täis ning viisin ta oma emme juurde tagasi. Õnnelik lõpp :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar